Fredagsgodis 27 okt 2017

For my readers

158 in my distributionlist today .If  we do not have regular contact  and you still can read and write and want to remain on my distributionlist please mail me.

158 i mitt kontaktnät får avisering per mail om när GODIS publiceras.Många börjar som jag komma upp i åren:-)  Många har jag regelbunden  kontakt med. Om vi inte haft kontakt på länge och du fortfarande kan läsa och skriva Skicka då ett mail så vet jag att du vill fortsätta att ta emot mina jokes .

Ur godisarkivet

Hur länge är en minut ?  

Contribution from Lawrence  (not from Arabia )

Godisblandning light

ANGER Management

Bonden fåret och konsulten

Camera sur autorote Italienne

Italianos fantastico

Blåsningen

Frågesport för blondiner

 

Bildspel

VIETNAM

Något under bältet…

Dansk fräck reklam

Management Lesson nr 1

Management lesson Nr 2

 

taxi

 Från Per i Bäsingebo

Det här inlägget postades i Roliga historier, Weekendfun. Bokmärk permalänken.

Kommentera

